My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

یااااادت نره دوست دارم

یادت باشه 

 

یادت باشه عزیزم دوست دارم همیشه 

 

تو گفتی با نور عشق زندگی زیبا میشه 

 

یادت باشه دلم رو به دست تو سپردم  

 

این عشق اسمونی رو هرگز از یاد نبردم 

 

یادت باشه که عشقم از روی بچگی  نیست 

 

 دوست دارم میدونی از روی سادگیم نیست    

 

یادت باشه تو یادم تو هرثانیه باشی 

 

برای من که عاشقم یه بار عاشق باشی 

 

یادت باشه همیشه کنار من بمونی 

 

کنار تو خوشبختم دلم میخواد بدونی 

 

یادت باشه که میخوام برای تو بمونم  

 

تا همیشه تا ابد ازتو بگم بخونم 

 

یادت باشه که با تو همیشه ارومم من 

 

اگه برات میمیرم بدون که عاشقم من 

 

یادت باشه دلم رو هرگز به بازی نگیری 

 

دست منو که عاشقم به گرمی عشق بگیری  

 

یادت نره که گفتم دوست دارم عزیزم 

 

بهار عاشقیمونو به زیر پات می ریزم