My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

 

توی کلاس چشم تو زنگا همه ریاضیه

توی کلاس چشم تو زنگا همه ریاضیه

همیشه التماس من با چشم تو موازیه

توی کلاس چشم تو زنگا یه وقت جغرافیه

ما دریا رو میخوایم چه کار چشمای نازت کافیه

توی کلاس چشم تو همیشه زنگ اوله

اخه یه عمره که دلم توی کلاس معطله

توی کلاس چشم تو همه همیشه حاضرن

هیچ روزی غایب نداریم نه اینکه حاضرا برن

توی کلاس چشم تو یه وقتا زنگ فیزیکه

آهنربایی که دلم انقدر به چشمات نزدیکه؟

توی کلاس چشم تو یه وقتا زنگ شیمیه

دیوونه های عشق تو یکی دو تا نیست تیمیه

توی کلاس چشم تو یه وقتا زنگ ورزشه

گاهی نگاهم میکنی آخ که چقدر با ارزشه

توی کلاس چشم تو یه زنگی هست به اسم جبر

از چشم تو ناز کردنو از دل من همیشه صبر

توی کلاس چشم تو یه زنگه اسمش احتمال

شاید تو این زنگ برسیم به آرزوهای محال

توی کلاس چشم تو اجازه دادن آسونه

چون کسی بیرون نمیره هرکی بره پشیمونه

توی کلاس چشم تو یه وقتا هست زنگ متون

خلی.. تو کم قصه داری دلتو بیشتر روش بخون

توی کلاس چشم تو هر کی نباشه مبصره

حرف درست مبصر کلاس همیشه شاعره

توی کلاس چشم تو نگاها روی نیمکته

موندن تو دست توهه تو میگی هرچی قسمته

توی کلاس چشم تو پر مداد قرمزه

دفتر مقمون پر از جمله بی تو هرگزه

توی کلاس چشم تو میز پر یادگاریه

بیشتر میزامون پر از چرا دوسم نداریه

توی کلاس چشم تو تعطیله نمره انضباط

بیست میگیرن از آسمون عاقای بی احتیاط

توی کلاس چشم تو نوشته رو تخته سیاه

ما همه چشم به راهتیم زیبا تو رو خدا بیا

توی کلاس چشم تو بازه همیشه پنجره

تو زنگ تفری هم کسی دلش نمیخوات که بره

توی کلاس چشم تو نیخوره زنگ خونه

هرکی دلش بخوات میره هرک بخوات میمونه

توی کلاس چشم تو یه زنگ زیست شناسیه

همش نگاهت میکنم آخه این چه کلاسیه؟

توی کلاس چشم تو ه وقتا زنگ دستوره

رفتنو صرفش میکنه دلم با انکه مجبوره

توی کلاس چشم تو دلا همیشه عاشقه

من شنیدم فردا کلاس تو دشتای شقایقه

تو کلاس چشم تو هر پرشی قدقنه

با چشم تو جواب تک تک سوالا روشنه

تو کلاس چشم تو دیوونگی ه رنگیه

انقدر که محو تو مییم نمدونم چه زنگیه

توی کلا چشم تو یه وقتا زنگ هنره

فایده نداره واسه تو هر چی بگم بی ثمره

تو کلاس چشم تو از کل دنا اومدن

تو کلاس چشم تو از کل دنا اومدن

بیدار شدم چه خوابی بود انگار بازم زنگو زدن

عشق اول یا عشق دوم؟؟؟

 

همین که هستی  همین که لابه لای کلماتم  

 

 نفس میکشی ....

  

راه میروی  .... در اغوشم میگیری ...

 

همین که پناه حرفایم شده ای همین که سایه ات است 

 

همین که کلماتم از بی تویی 

  

 یتیم نشده اند ....

 

کافیست برای یک عمر ارامش 

 

 باش ...حتی همین قدر دور... 

 

حتی همین قدر دست نیافتنی.............