My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

 

یه دیوونه اینجا 

  به عشق چشات غزل می نویسه، گرفتارته  

یه احمق تو سرمای این زمستون 

 پی فصل آغوش تب دارته  

یه شاعر که آرامشش با تو بود  

نشسته جدائی رو از بر کنه 

 میگن خیلی وقته بریدی ازش  

نمی خواد، نمی تونه باور کنه  

کدوم گوری هستی به دادم برس 

 تو آغوش کی بال و پر می زنی 

 به چشمای کی زل زدی بی شرف 

 بزن، زندگیمو تبر می زنی 

 شب زجه های من عاشقه 

 لبات رو کدوم لب تداعی شده  

تنت خو گرفته به دستای کی  

که آلوده ی این جدائی شده  

به دادم برس عمق این نیمه شب  

قد اتفاق تو کوتاه نیست  

به دادم برس از جنون تا زمین  

دوتا پنجره بیشتر راه نیست .  

  

 

 

من تورو اشتباهی گرفتم

باکسی که همه ی زندگیمه

باکسی که مثه یه نوازش

توی آرامش من سهمیمه

من تورو اشتباهی گرفتم

توی اون کوچه های مه آلود

حال من تصویر برکه 

لحظه ی کوچ مرغابیا بود

من مریضت شدم زیره بارون

رفتنو از کی آغازکردی؟

مشتموباز کردم ببینم تورو تودستم

مثه پروانه پروازکردی!!!

من تورو اشتباهی گرفتم

مثه یه شاخه از صخره ای سرد

که نجاتم نداد ازسقوطو

هی ترک خوردو زخمی ترم کرد

من تورو اشتباهی گرفتم.............  

882050bb9e2a8d

نظرات 6 + ارسال نظر
روزا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.rashin54.blogfa.com

میگی این یکی با بقیه فرق داره ؟
اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه . . . !‌

بهار جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

دوست داشتن یعنــــی:
اونی که اگه صــــــد دفعه هم ناراحتــــش کنی
هربار میـــــــگه این دفعه آخـــــریه که می بخشــــــمت
و بازم با اخـــــم میاد توی بغــــــلت...

عماد جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.ghasrekhiyali.blogfa.com

عاشق باش
عاشقی کن
و عاشقانه هایت را به یادگار بگذار
از عشق گفتن و شنیدن و نوشتن
همیشه زیباست

مرجان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.efesh.blogfa.com

ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺘﻮﻥ
ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ !
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﻦ ، ﻧﻪ
ﺷﺎﯾﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﻦ ...
ﻓﻘﻂ
ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻧﯿﺴﺘﻦ ...

مهتاب جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.mahttab.blogsky.com

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که بایه ببخشیدباید فراموشش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن!

انتظار دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

اگه واقعا اعتقاد داری اول بخونش بعد بهش عمل کن:
**************************************
**************************************
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد