My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

وقته رفتنه

 سخته حرفم رسیده وقته رفتن گذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف اول 

 

حس میکردم اخیرا حرفات با خراشه اونجا بود که فهمیدم این قصه اخراشه 

 

وقته رفتنه و وقت دفن قلبمه و خودت میدونی تمومه الکی جو نده 

 

 حرفای تلختم که نمک زخممه و تنها دلخوشیم با قلمه دستمه 

 

باز منمو حسرت اینکه دوبار تنهامواز خدا میخوام دوبال پرواز 

 

میدونی چندبار گفتم تو ماله من باش بگذریم دیگه زدستم در  

 

رفته شمار دردا.تو که میدونستی من تکیه گاه محکمتم بگو دیگه  

 

با من چرا د اخه نوکرتم.منکه هر دقیقم وابسته به دقیقه توبودمنکه حتی 

 

لباس تنمم به سلیقه ی توبود.منکه دسته هیچکسیوباوجودم نمیگرفتم 

 

تو باعث شدی که توی قلبم بمیره نفرت.رسیده وقت رفتن هرچند 

 

من از دلت خیلی وقته رفتم.باشه توبردی واینا واست افتخارن 

 

توختم عالمی ومنم عنده خامم فک نکنی اهل جبران یا انتقامم 

 

خودم باید دقت میکردم تو انتخابم  

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

نرو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه
نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست
نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست
منو تنها نذار اینجا تو این روزای بی لبخند
نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم
که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

یاسر جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .
.

iman یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://secrets2.mihanblog.com

سلام به دیگه سایتم سر بزن و عضو شو مطالب زیادی داره[گل]

www.delfanmusic.tk

اگر هم دوست داشتی تبادل بنر کنیم.

آرش یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://datcom.blogsky.com

تو باعث شدی که توی قلبم بمیره نفرت.رسیده وقت رفتن هرچند...

واقعا خوب بود... به ما هم سر بزن

آرش دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.datcom.blogsky.com

سلام فردا7آذر91 تولد 1سالگی وبلاگمه
فردا حتما یه سری به ما بزن
البته نظر یادت نره

عسل پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

گاهی بی هوا دلم هوایت را میکند
تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد