My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

 

یه دیوونه اینجا 

  به عشق چشات غزل می نویسه، گرفتارته  

یه احمق تو سرمای این زمستون 

 پی فصل آغوش تب دارته  

یه شاعر که آرامشش با تو بود  

نشسته جدائی رو از بر کنه 

 میگن خیلی وقته بریدی ازش  

نمی خواد، نمی تونه باور کنه  

کدوم گوری هستی به دادم برس 

 تو آغوش کی بال و پر می زنی 

 به چشمای کی زل زدی بی شرف 

 بزن، زندگیمو تبر می زنی 

 شب زجه های من عاشقه 

 لبات رو کدوم لب تداعی شده  

تنت خو گرفته به دستای کی  

که آلوده ی این جدائی شده  

به دادم برس عمق این نیمه شب  

قد اتفاق تو کوتاه نیست  

به دادم برس از جنون تا زمین  

دوتا پنجره بیشتر راه نیست .  

  

 

 

من تورو اشتباهی گرفتم

باکسی که همه ی زندگیمه

باکسی که مثه یه نوازش

توی آرامش من سهمیمه

من تورو اشتباهی گرفتم

توی اون کوچه های مه آلود

حال من تصویر برکه 

لحظه ی کوچ مرغابیا بود

من مریضت شدم زیره بارون

رفتنو از کی آغازکردی؟

مشتموباز کردم ببینم تورو تودستم

مثه پروانه پروازکردی!!!

من تورو اشتباهی گرفتم

مثه یه شاخه از صخره ای سرد

که نجاتم نداد ازسقوطو

هی ترک خوردو زخمی ترم کرد

من تورو اشتباهی گرفتم.............  

882050bb9e2a8d

عشق اخرمی

روزی که چشماتو دیدم به ارزوهام رسیدم  

 

واسه ی اون چشم سیات همه ی دنیامو میدم 

 

همه ی ارامشه من دیدن چشمای تو  

 

بذار بگم که زندگیم گرمیه دستای تو 

 

ارزوی چشم سیات انگاری قلبمو گرفت 

 

قصه ی ناز خنده هات انگاری جونمو گرفت 

 

بذار دستاتو بازم توی دستام بگیرم 

 

بذارسر رو شونه هات بذارم اروم بگیرم 

 

دیگه تنهام تو نذارهمه ی دنیای من 

 

تویی عشق اخرم تو همه رویای من

وقته رفتنه

 سخته حرفم رسیده وقته رفتن گذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف اول 

 

حس میکردم اخیرا حرفات با خراشه اونجا بود که فهمیدم این قصه اخراشه 

 

وقته رفتنه و وقت دفن قلبمه و خودت میدونی تمومه الکی جو نده 

 

 حرفای تلختم که نمک زخممه و تنها دلخوشیم با قلمه دستمه 

 

باز منمو حسرت اینکه دوبار تنهامواز خدا میخوام دوبال پرواز 

 

میدونی چندبار گفتم تو ماله من باش بگذریم دیگه زدستم در  

 

رفته شمار دردا.تو که میدونستی من تکیه گاه محکمتم بگو دیگه  

 

با من چرا د اخه نوکرتم.منکه هر دقیقم وابسته به دقیقه توبودمنکه حتی 

 

لباس تنمم به سلیقه ی توبود.منکه دسته هیچکسیوباوجودم نمیگرفتم 

 

تو باعث شدی که توی قلبم بمیره نفرت.رسیده وقت رفتن هرچند 

 

من از دلت خیلی وقته رفتم.باشه توبردی واینا واست افتخارن 

 

توختم عالمی ومنم عنده خامم فک نکنی اهل جبران یا انتقامم 

 

خودم باید دقت میکردم تو انتخابم