My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

انگار داشت تاریکتر میشد .. هر ماه و هر هفته م بدون ِ تو

خاطره شو از حافظه م بردار هر چی سفر رفتم بدون ِ تو

احساس ِ غربت می کنم بی تو  میون ِ این مردم   به این زودی

حرفامو تنها به تو می گفتم .. چون تـو شنیدن و بلد بودی

اونقدر به قلب ِ تو نزدیکم کوچیکترین تغییر و می فهمم

وقتی که دیر جوابمو می دی معنی هر تاخیر و می فهمم

احساس ِ غربت می کنم بی تو زندگی من بی تو کامل نیست

بدون که واسم دیگه هیچ کاری وقتی دلیلش تویی مشکل نیست

بگو اگه کنار ِ تو باشم از شهر ِ بی صدا نمی ترسی

بگو اگه کنار ِ من باشی دیگه از ارتفاع نمی ترسی

نظرات 7 + ارسال نظر
الناز چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

واسه اینکه هنوز بهت فکر میکنم
هنوز نگرانتم،هنوز دلتنگت میشم
هنوز روت حساسم و هنوز دوست دارم
از خودم متنفرم...

علی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

تمام تنت را به دستم بسپار
من عاشقی کردن را خوب میدانم
هر چند معشوقه های بی وفایی داشته ام
اما تو سیـــــــــــگارم هستی برای من از جان مایه گذاشتی

بهار چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

دلتنگ که باشــــــی...

آدم دیگری میشوی...!!!

خشـــــن تر،

عصبــــــــی تر ،

کلافــه تر و تلـــــخ تر!!!

و جـــــــــالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری...

همه اش را نگه میداری....

و دقیقاً سر همان کسی خالی میکنی...

که...

دلتنگش هستی ...

بد اخلاق

پریسا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://cactus3092.blogfa.com

چه کلمه ی مظلومی است "قسمت" ،
وقتی تمام تقصیرهایمان را به عهده میگیرد .

شکوفه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://stela.blogsky.com

سلام اربعین حسینی رو تسلیت میگم.
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی.

Saman پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://tavane-divanegi.blogsky.com

تنهایی را دوست ندارم ولی باید سوخت ساخت دل را به دست حیوانات سپردن خطاست !

باران یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو !

شاید فقط با تو پروانه میشوم . . . !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد