My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

 

 عکس   چند متن عاشقانه کوتاه فوق العاده زیبا  

  

بیا برگرد نذار دیر بشه خسته شم  

نذار قلبم بره جایی وابسته شم 

دل من تنگ شده باز بیا پیش من 

بیا بازم تو گوشم یه حرفی بزن 

بگو دوسم داری منکه دوست دارم 

بیا برگردنذار بی تو جایی برم  

بیا برگرد دل من برات پر زده 

بیا تنها نرو وای جدایی بده 

بگو دوسم داری زل بزن تو چشم 

بذار حرف دلمرو دوباره بگم  

تورو میخوام بیا تو هنوز عشقمی 

بگو تنگه دلت واسه من یه کمی 

بیا برگرد هنوزم دلم خونته 

بیا برگردیه بار گوش به حرفم بده 

تورو میخوام بیا تو هنوز عشقمی 

بگوتنگه دلت واسه من یه کمی

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

دوس داشتن درک ناگفته هاست .میدانم که ناگفته ام را درک میکنی....

نازی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

اگه روزی کسی بهت گفت عاشقتم بپرس تا ساعت چند؟؟؟؟!!!!!

دنیا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام عخشم .......خیلی این اهنگو دوس دارم یادت باشه باز نیومدی نظر بدی بد قووول

ساسان سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

بهش گفتم دوست دارم و اون گفت نظر لطفته و ساده گذشت ازم کاش میفهمید حرفه دلمه

متینه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام / که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع

بهار جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

من بهانه میگیرم و تو دهانم را
با یک “بــــــــوســــه” ببند

سینا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

هیچ چیز دل نشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزند با یک علامت سوال وتو با تمام حوصله بگویی جاااااانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد