My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

عشق اخرمی

روزی که چشماتو دیدم به ارزوهام رسیدم  

 

واسه ی اون چشم سیات همه ی دنیامو میدم 

 

همه ی ارامشه من دیدن چشمای تو  

 

بذار بگم که زندگیم گرمیه دستای تو 

 

ارزوی چشم سیات انگاری قلبمو گرفت 

 

قصه ی ناز خنده هات انگاری جونمو گرفت 

 

بذار دستاتو بازم توی دستام بگیرم 

 

بذارسر رو شونه هات بذارم اروم بگیرم 

 

دیگه تنهام تو نذارهمه ی دنیای من 

 

تویی عشق اخرم تو همه رویای من

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

ارامش یعنی هر وقت قهر کردی بدونی هیچ وقت کسی جاتو نمیگیره....
دوست دااااااااااارم

نازی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام خوبی بابت نظرت ممنون ولی در اون حدم به خدا بد نبودا اعتماد به نفسمو اوردی پایین

arash پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://datcom.blogsky.com

ممنون.ازاینکه تبریک گفتی

ساناز جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

تمام پرانتزهارا میبندم
رفتنت توضییح اضافه نمیخواهد

ساسان جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

چشمامو گریه کرد کبود بی معرفت شدی ولی جوابه خوبی این نبود جونمو ازم گرفت عشقمو دیدم باهاش اونکه جونشو برام میداد بهم میگفت داداش.
خیلی بی معرفتیییییییییییییی

نازنین دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

س.اخر من نفهمیدم عشق از نظر تو یعنی چییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟////

باران پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد !
قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
خداحافظ . . .

سمانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

یه وقتایی آخرش که از طرفتون خداحافظی میکنین
یهو اسمتونو صدا میزنه
وقتی میگین جــانم...
ناغافل جمله ی دوستت دارم رو که میشنوین
یهو دلتون هـــــری میریزه ...!
این ریختن چقد قشنگه...:)

ساسان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

من سراپا بغضم

هیچکس را فراموش نکردم اما

خود فراموش شدم

ناله هایم تلخ است

بغض تنهایی من را تو نخواهی فهمید ....

تو نخواهی فهمید....

سعید پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://ghatipati79.blogfa.com

واقعا ..........
فوق العاده بود

شادان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://shadan69.blogfa.com

همیشه باید یک کسی باشد...
که معنی سه نقطه‌های انتهای جمله‌هایت را بفهمد...
همیشه باید کسی باشد...
تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد...
باید کسی باشد...
... که وقتی صدایت لرزید بفهمد...
که اگر سکوت کردی، بفهمد...
باید کسی باشد...
که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد...
باید کسی باشد...
که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن نبودن بفهمد...
بفهمد که درد داری...
بفهمد که دلگیری...
بفهمد که دلت برای چیزهای کوچک تنگ شده...
بفهمد که دلت برای راه رفتن، برای دویدن، تنگ شده. . .
آری...
تـــــــــــــنــــــــــگ شــــــــــــده...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://rihan69.blogfa.com

تو دنیایی که جای آرزوهاست / کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی / دلم مثل خودت تنهای تنهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد