My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

 

 عکس   چند متن عاشقانه کوتاه فوق العاده زیبا  

  

بیا برگرد نذار دیر بشه خسته شم  

نذار قلبم بره جایی وابسته شم 

دل من تنگ شده باز بیا پیش من 

بیا بازم تو گوشم یه حرفی بزن 

بگو دوسم داری منکه دوست دارم 

بیا برگردنذار بی تو جایی برم  

بیا برگرد دل من برات پر زده 

بیا تنها نرو وای جدایی بده 

بگو دوسم داری زل بزن تو چشم 

بذار حرف دلمرو دوباره بگم  

تورو میخوام بیا تو هنوز عشقمی 

بگو تنگه دلت واسه من یه کمی 

بیا برگرد هنوزم دلم خونته 

بیا برگردیه بار گوش به حرفم بده 

تورو میخوام بیا تو هنوز عشقمی 

بگوتنگه دلت واسه من یه کمی

رفیق عاشق من

چته رفیق عاشق من چرا سراغ اون که رفترو داری میگیری 

 

اون برنمیگرده پیشت بسه دیگه بهونه گیری 

 

اگه به فکراون باشی یه روزی از غصه میمیری 

 

ببین چه حال وروزی داری 

 

تمام زندگیت شده سه چارتا عکس یادگاری 

 

منتظر یه فرصتی شروع کنی به گریه زاری 

 

این دسته تقدیره عزیزمن توکه تقصیری نداری 

 

اونو فراموشش بکن اون دیگه عشقتو نمیخواد 

 

دیگه مثل قدیما سر قرارا نمیاد 

 

اون حالا با یکی دیگه نشسته وبهت میخنده 

 

چشاشو رو به این همه گریه و زاریات میبنده  

 

چته رفیق عاشق من 

 

 چرا سراغ اون که رفترو داری میگیری؟ 

 

 اون برنمیگرده پیشت بسه دیگه بهونه گیری