My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

My l0ve

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن.

رفیق عاشق من

چته رفیق عاشق من چرا سراغ اون که رفترو داری میگیری 

 

اون برنمیگرده پیشت بسه دیگه بهونه گیری 

 

اگه به فکراون باشی یه روزی از غصه میمیری 

 

ببین چه حال وروزی داری 

 

تمام زندگیت شده سه چارتا عکس یادگاری 

 

منتظر یه فرصتی شروع کنی به گریه زاری 

 

این دسته تقدیره عزیزمن توکه تقصیری نداری 

 

اونو فراموشش بکن اون دیگه عشقتو نمیخواد 

 

دیگه مثل قدیما سر قرارا نمیاد 

 

اون حالا با یکی دیگه نشسته وبهت میخنده 

 

چشاشو رو به این همه گریه و زاریات میبنده  

 

چته رفیق عاشق من 

 

 چرا سراغ اون که رفترو داری میگیری؟ 

 

 اون برنمیگرده پیشت بسه دیگه بهونه گیری   

  

نظرات 12 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

خدایم را دوس دارم چون وفادارترین است و شاید به رسم همین وفاداریست که تورا به او میسپارم

عسل پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

از تکرار دوست دارم خسته شدم کمی هم تو بگو تا من ناز کنم
نترس باور نمیکنم

صدف پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

چه سخته تو هق هق گریه هات نفس کم بیاری و عشقت به یکی دیگه بگه نفسم

نازی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام گلم ...انقد درسا زیاد شده ک وقت نکردم بهت سر بزنم ....شعره خیلی خیلی قشنگه بوس فقط قالب قبلیت قشنگتر بود عوضش کن

بهار جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

نفسم نفستو خیلی میخواد اگه نفست نفسمو نخواد نفسم بند میاد پس نفسمو با نفست یکی کن که نفسم واسه نفست نفس نفس میزنه نفسم

ساسان جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

من با کناریت
کنار نمی ایم ....
کنار میروم....

متینه شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

تو که میدونی بجز اغوش توجایی نداشتم و رفتم
اگه رفتم و تو سراغمو نمیگیری هنوزم که هنوزه
اگه به جز خودم کسی نیس که دلش برای من بسوزه
نه نمیدونی اخه همه ی غمامو به تو نگفتم نه نمیدونی اخه نخواستم از چشم تو بیوفتم
نه نمیگفتم اخه تحمل غم منو نداری نه نمیگفتم
اخه میترسیدم بری تنهام بذاری
دوووووست دااااااارم دیووووووووووونه

محمد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

یه زد و خورد ساده بود
تو جا زدی ....
من جا خوردم...

محمدرضا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام دوست من.
خوبی.ممنون که اومدی

siamak چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://http://taghaato.blogsky.com/

آره رفیق، رفته، اما بی وفا نبود، من ترکش کردم، به خاطر خودش، اما حالا دلم لک میزنه واسه ذره ای شنیدن صداش. شب و روزم شده مرور خاطرات.

ممنون که به وبلاگم سر زدی

رضا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://reza1366.blogsky.com

سلام دوست خوبم یه نظر داشتم راجب قالب وب لاگت اگه میتونی عوضش کن شعر هات هم خیلی زیبا هستن راستی اگه دوست داشتی لینک بشی خبر دارم کن تا منم تو وبم سنجاقت کنم

آرش چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ http://datcom.blogsky.com

حاضر به تبادل لینک هستی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد